Søk her

Søk etter produkt

  1. Forside
  2. Support
  3. Service hos deg

Skal du sende en maskin inn til oss for opphør eller reparasjon?

 

Sørg for å pakke maskinen i en god eske, støtt godt opp rundt maskinen (de blir ofte behandlet tøft i transporten). Merk gjerne esken med "DENNE SIDE OPP" og/eller "GLASS/FORSIKTIG", selv om det ikke er noen garanti.

 

Ved forsendelse med Norgespakke, bruk adressen:

Postrom Maskiner AS
Postboks 44 Haugenstua
0915 Oslo

 

Ved forsendelse med Bedriftspakke:

Postrom Maskiner AS

Grorudveien 55
0976 Oslo

 

Merk forsendelsen med «OPPHØR» dersom dette er en frankeringsmaskin som skal settes ut av drift. Merk den med «SERVICE» dersom det er en maskin til reparasjon, og som skal returneres.

 

 

Legg ved et notat med beskrivelse av ditt firma, kontaktperson, telefonnummer, mailadresse og kort beskrivelse av hva som er ønskelig at vi skal gjøre.

 

 

 

Husk å ta ut blekkpatronen av frankeringsmaskinen og pakk den separat i esken for å forhindre blekksøl. Etter avregistrering blir resterende porto i maskin/konto blir refundert av Posten Norge. Det kan ta opptil 3 uker.

 


Beskrivelse - fabrikat, typebetegnelse og tilleggsutstyr

Beskriv feilen eller problemet så nøye som mulig og oppgi eventuell feilkode